duminică, 6 ianuarie 2008

Cadou De Sfantul Ion

Intr-0 zii,acum cateva luni bune, un prieten imi spune :stii mi-am facut blog.
Curios din fire, asa sunt eu, m-am bagat sa vad despre ce e vorba. si mi-a placut.
I-am spus, mai ,intr-o zii mi-ar place si mie "sa-mi fac unul" dar nu ma prea pricep.
A zambit, cum zambeste el pe net, cu gura pana la urechi, si a zis ca mai vedem noi.
Asa ca acum, prietenul meu m-a pus in fata faptului implinit, si ma aflu mandru propritar de blog. ma uit la el, el se uita la mine,blogul bineinteles, si ne-ntrebam amandoi ce avem de facut de acum inainte.
eu ii spun ca o sa fiu responsabil si o sa-l intretin, el se uita circumspect, mustaceste, si traieste cu speranta.
asa ca pe 6 ianuarie, inainte cu o zii de sfantul Ion, am primit poate cel mai frumos cadou din viata, pana acum. Pe dansul, blogul meu: INCEPUT NEINCEPUT.
Multumesc celui care mi-a facut acest cadou, Nicu Zidaru si va invit pe toti acei care veti da buluc sa ne cititi pe mine si pe blogul meu, sa dati o fuga si pe blogul lui Nicu, http://zidarunicolae.blogspot.com/

2 comentarii:

Unknown spunea...

Onoarea este prea mare... nu am cuvinte! Multumesc!

Unknown spunea...

Alooo! Asteptam mai multe postari! Pai ce facem dom'le?!