duminică, 3 februarie 2008

1 FEBRUARIE

Zilele trecute a fost 1 februarie, nici nu mi-am dat seama. astazi lancezeam pe langa laptop si mi-am dat seama, ca pentru prima oara dupa foarte multi ani, am uitat sa celebrez. Sa celebrez ce?
1. 15 ani in campul muncii
2. 6 ani la Cameron
3. 2 ani in programul Lean6Sigma

deci o gramada de lucruri bune care mi s-au intamplat, in ultimii 15 ani. Rahat 3 lucruri bune care mi s-au intamplat, dar restul? restul nu au fost toate la fel de bune, dar le-am memorat si pe alea.

asa ca am baut o bere si mi-am urat cat mai multe date de 1 februarie de acum incolo, batrane.
asa ca m-am decis sa-mi fac si o dedicatie care sa-mi aduca aminte cat de mult am imbatranit.

Harry Coradini- Acum vreo 25 de ani
din pacate, mi-am dat seama ca nu m-am priceput sa o postez , asa ca va trebui sa apelez la maestru si sa ma invete.

Teach me, maestre.

La Multi Ani, de 1 februarie

Un comentariu:

Unknown spunea...

Uraaa! Sa sarbatorim! Avem nevoie sa sarbatorim pentru a ne reaminti evenimente, momente fericite din viata, de a ne intalni cu prietenii... Cred ca viata ar trebui traita ca si cum ar fi o sastbatoare! Ura! Sa sarbatorim!